Star Wars: Republic Commando

Loikkaa: valikkoon, hakuun
RCcover.jpg
Star Wars: Republic Commando
Julkaisutiedot
Kehittäjä(t)

LucasArts

Julkaisija(t)

LucasArts

Julkaisupäivä

1. maaliskuuta 2005

Genre

FPS

Pelimuodot

Yksin- ja moninpeli

Alusta(t)

PC, Xbox

Star Wars: Republic Commando on Tähtien sodan maailmaan sijoittuva räiskintäpeli, joka julkaistiin Yhdysvalloissa 1. maaliskuuta 2005. Se oli LucasArtsin tuottama ja julkaisema tietokoneelle ja Xboxille.

Tiivistelmä[muokkaa]

Star Wars: Republic Commando seuraa Deltaryhmää, kloonikommandojen muodostamaa eliittiryhmää, tämän kolmen tehtävän aikana kloonisodissa. Mandalorialaisten palkkasoturien, kuten Walon Vaun ja Kal Skiratan, kouluttamana kommandot olivat kyvykkäämpiä kuin tavalliset kloonisotilaat ja heillä oli hallussaan suuri valikoima aseita, tietokonetoimintoja ja räjähteitä.

Peli seuraa Deltaryhmän toimintaa kolmessa eri kohteessa; Geonosisissa, hylätyllä Acclamator I-luokan hyökkäysaluksella nimeltä Prosecutor ja Kashyyykilla. Jokaisessa paikassa pelaaja johtaa ryhmää useiden kohteiden läpi taistellen vihollisia vastaan aina taisteludroideista tradoshaneihin. Pelaajan apuna toimii kloonineuvonantaja CC-01/425, joka ilmoittaa tehtävän tavoitteista jokaisella tasolla.

Peli auttaa kuromaan aukkoa Kloonien hyökkäys ja Sithin kosto -elokuvien välillä. Pelin kehittäjät ovat sanoneet, että kirjat ja elokuvat ovat usein jedien näkökulmasta, mutta Republic Commando puolestaan edustaa täysin sotilaitten näkökulmaa.

Esiintymiset[muokkaa]

UnderConstruction.png

HUOM!
Tämä artikkeli on tuotu vieraskielisestä lähteestä ja sen käännös on keskeneräinen.
Voit auttaa Jedipediaa tekemällä käännöksen loppuun.

[+/–]

Alukset ja kulkuneuvot[muokkaa]

Droidimallit[muokkaa]

Henkilöt[muokkaa]

Lajit[muokkaa]

Olennot[muokkaa]

Organisaatiot ja tittelit[muokkaa]

Sijainnit[muokkaa]

Tapahtumat[muokkaa]

Aseet ja teknologia[muokkaa]

Tasavallan aseet[muokkaa]

Tradoshanien aseet[muokkaa]

Wookieiden aseet[muokkaa]

Geonosialaisten aseet[muokkaa]

Räjähteet[muokkaa]

Tykkitornit[muokkaa]

Työkalut ja sekalaista[muokkaa]