Star Wars: The Old Republic/Esiintymiset

Jedipediasta, vapaasta Tähtien sota-tietosanakirjasta tänään, 21. syyskuuta 2019

Tyypin mukaan [+/–]

Hahmot Olennot Droidimallit Tapahtumat Paikat
Organisaatiot ja arvonimet Lajit Kulkuneuvot ja alukset Aseet ja teknologia Sekalaiset

Hahmot

Päähenkilöt

Koska The Old Republicissa on tuhansia uusia Tähtien sodan Expanded Universen asioita, tässä artikkelissa ei ole merkintää "(Ensimmäinen esiintyminen)"; sen sijaan seuraavilla merkeillä ilmoitetaan, jos asia esiintyi ensimmäisen kerran muussa lähteessä kuin emopelissä.
† tarkoittaa henkilöä, sijaintia, tapahtumaa ym. joka esiintyi ensimmäisen kerran muussa lähteessä.
‡ tarkoittaa henkilöä, sijaintia, tapahtumaa ym. joka esiintyi tai mainittiin ensimmäisen kerran Rise of the Hutt Cartelissa eikä alkuperäisessä pelissä.
Γ tarkoittaa henkilöä, sijaintia, tapahtumaa ym. joka esiintyi tai mainittiin ensimmäisen kerran Galactic Starfighterissa eikä alkuperäisessä pelissä.
Σ tarkoittaa henkilöä, sijaintia, tapahtumaa ym. joka esiintyi tai mainittiin ensimmäisen kerran Galactic Strongholdsissa eikä alkuperäisessä pelissä.
Θ tarkoittaa henkilöä, sijaintia, tapahtumaa ym. joka esiintyi tai mainittiin ensimmäisen kerran Shadow of Revanissa eikä alkuperäisessä pelissä.
Φ tarkoittaa henkilöä, sijaintia, tapahtumaa ym. joka esiintyi tai mainittiin ensimmäisen kerran Knights of the Fallen Empiressä eikä alkuperäisessä pelissä.
Yliviivaus tarkoittaa henkilöä, joka esiintyi pelissä julkaisun jälkeen, mutta poistettiin myöhemmin.

Seuraavat henkilöt ovat luokkien in-universe-vastineet:

  • Φ The Outlander — pelaajan hahmo Knights of the Fallen Empiressä.

Muut henkilöt

Olennot

Droidimallit

Tapahtumat